VERZENDEN EN RETOURNEREN

ONLINE AANKOPEN RETOUREN 


Gelieve je gegevens op het meegeleverde retoursformulier in te vullen en terug in het pakketje te plaatsen. Deze gegevens hebben wij nodig om het geld terug te storten. Wanneer je alles correct hebt doorgegeven storten wij het geld terug binnen de 14 dagen. De retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer je het item in perfecte staat hebt ontvangen. Wanneer dit niet het geval is gelieve ons meteen te contacteren na het aankrijgen van je zending, dit binnen de 12 uur. Wanneer je je retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is.

Hoe stuur je precies terug?

– Maak via deze link uw retourticket aan
https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail
– Je kiest voor bestemming van het pakje: “Adres”.
– Vul alle nodige informatie in.
– Druk je retourlabel af, en kleef het op uw retourzending.
– Breng je pakje binnen bij het postkantoor.

RETOURADRES

Joli Choisi V.O.F.
Etienne Verschuerenstraat 6
9600, Ronse
BE 0761.454.948

Je pakje komt bij ons aan.
Wij verwerken alle pakjes binnen de 7-10 werkdagen.
Je krijgt hier dan een automatische e-mail van. Heb je hier nog geen mail van ontvangen? Kijk dan zeker eens tussen jouw spam berichten.
Daarna hebben wij 14 dagen de tijd om u geld terug te storten. Staat het geld na 14 dagen nog niet op uw rekening? Gelieve ons dan te contacteren via het nummer +32 496 65 48 12.

Wanneer je je order hebt afgerond met VISA of MASTERCARD dan storten wij hier geen geld op terug. Wij storten steeds het geld terug op een gewone bankkaart. Heb je verdere vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
+32 496 65 48 12
info@jolichoisi.be

SALES

Aankopen die je hebt kunnen kopen met korting: SALES. Deze artikelen nemen wij niet terug. En kan je ook niet retourneren per post. Wanneer deze artikelen toch terug gestuurd worden; storten wij geen geld terug.

Schuiven naar boven